Hihome slimme stekker

Ik krijg nu gegevens. :clap::clap: Maar als ik de plug na een kwartier op zijn plek zet is hij niet meer te bedienen :cry::cry:.
Laatste stabiele app gedownload en hetzelfde probleem.
Aantal keren plug gereset en gekoppeld maar geen resultaat

Geef je hem dan wel even de tijd om zijn nieuwe plek in de mesh op te bouwen? Dat kan even duren. Anders even een PtP doen en onderwijl de plug op zijn plek doen.
Dan zou de mesh sowieso opnieuw moeten opbouwen als Homey weer aangaat. Dan zou binnen 5 tot 10 minuten alles weer moeten werken.

Al jouw instructies nog een keer goed gevolgd. De plug is nu onbeveiligd.:clap::clap:
Ik krijg nu waardes die elke vijf minuten worden geΓΌpdatet. Maar alleen zolang ik de plug naast de Homey heb staan. Tijdens een ptp de plug verzet maar dan is hij ook na een kwartier nog steeds niet bereikbaar. Zet ik hem weer naast Homey doet hij het weer.
Dit is vreemd want de eerste week ging hij in een flow met tijd schema keurig aan en uit.
Ben nu wel een beetje aan het eind van mijn latijn.

Dat lijkt dan toch een probleem met het bereik en niet veroorzaakt door de aanpassing.

Homey staat 4 meter van de plug af. En met de laatste stabiele app werkt het ook niet meer.

Dan heb ik geen enkel idee meer waar dat aan kan liggen. Heb je meer pluggen waar je het mee kan testen?
Bij mij doen ze het allemaal echt prima, zowel V1 als V2 en op de laatste versie van de App. Ik heb alleen Homey nog niet geupdate naar de laatste versie, die draait op 2.4.1.