Hoe gebruik jij de Magister app?

Ik heb niets meer vernomen via mail… iemand anders wel?

Nee, helaas… ik wacht tot vrijdag en zal dan opnieuw mailen…

Is het zo dat de app nog steeds niet functioneert door de missende API key? Terwijl ik eerst nog heel soms een cijfer doorkreeg is dat nu helemaal voorbij.

Is er nog iets van hoop of heb je nooit meer een reactie gehad van Iddink @Gruijter?

Ik krijg geen respons op mijn emails en telefoontjes. Ook de emails van jullie (gebruikers) naar Iddink hebben geen resultaat opgeleverd. Ik stop er voorlopig geen tijd meer in, maar hoop dat Iddink nog wel tot inkeer komt. Hoe moeilijk is het om mij even te emailen of te bellen nietwaar?

Het is inderdaad genant!

Ik heb een reactie op mijn mail ontvangen. Nog niet de gewenste reactie maar ik heb dit ontvangen:

Privacy van leerling gegevens is belangrijk daarom kent Magister geaccrediteerde aansluitingen, waarbij de school consent kan geven welke apps zij wensen te gebruiken als onderwijsaanbieder.

Homey / Robin Gruijter is momenteel geen geaccrediteerde app ontwikkelaar. Wij zullen met hem contact opnemen over de procedure.

Wordt vervolgd hoop ik dan maar.

4 Likes

Vreemd dat Iddink nu bedenkt dat je geen geaccrediteerde app ontwikkelaar bent, terwijl je hiervoor al meermaals contact hebt gehad en je geholpen bent. Ik hoop dat je de procedure snel doorloopt. Ik kan eveneens niet inloggen, krijg een invalid username, terwijl ik met die username wel op de site kan inloggen.

Ik hoop met je mee ! Zou toch weer handig zijn om de app op Homey te kunnen gebruiken !

Waar vind ik de magister app voor Homey ??

Komt deze app ooit weer in de lucht want ik zou m toch wel graag willen gebruiken voor onze dochters.

Ik zou hem ook graag weer willen aanzwengelen. Maar ik heb de moed met Iddink al jaren geleden opgegeven. Mijn contactverzoeken met ze zijn allemaal genegeerd. Maar als jij ze aan kan zwengelen wil ik er wel weer tijd in stoppen. Ik heb een sleutel van ze nodig.

1 Like

Als je mailadres heb wil ik het wel proberen. Kunnen we niet even een actie starten om 100 euro bij elkaar te krijgen zodat je als programmeur / bedrijf kan worden aangemerkt? Of is dat het probleem niet?

Wat Gruijter al aangeeft, Iddink heeft er ‘geen zin an’… De claim is dat ‘de school’ eigenaar is van de data in Magister, niet de leerling en/of diens ouder(s)… Ze laten dus geen initiatieven zoals die van Homey gebruikers toe, zo lijkt het.

Fijne dagen!