Homey 2.0.0 Experimental discussie [NL]

Lettertype staat op default en die rand blijft, ziet er ecact hetzelfde uit. Vreemde is dat het alleen bij de tegels is die uit staan. Ik gebruik een galaxy s7 edge.

Mijn screenshot is van een S7, dus dat zou in principe hetzelfde beeld moeten opleveren…
Geen idee wat er bij jou verkeerd gaat dan.
Heb je iemand anders in huis die de app heeft draaien waarmee je kan vergelijken?

Ik zie in de requests aan bijvoorbeeld /api/manager/devices/device de volgende headers:
authorization: Bearer + 144 karakter token
en een Cookie met homey_id, en (oude/korte) bearer_token.
Die eerste heb je nodig.

Ik heb zelf nog niet getest via de cloud, maar ik verwacht dat de tool het ook doet via de cloud uri. De homey-ids zijn niet gewijzigd in V2.

[edit] ik zie ook nog homey_version=1.5.13 terugkomen in de Cookie. Ik weet niet in hoeverre deze Cookie echt nog een rol speelt in de V2 communicatie.

2.0.0-rc.11 is uit !! Ben benieuwd

Homey v2.0.0-rc.11:

  • [Core] Fixed math for non-text Flow Card arguments

Homey v2.0.0-rc.10:

  • [Core] Added Insights for Logic Variables
  • [Core] Fixed an error when saving Flows created in the Homey preview app
  • [Core] Fixed ‘Flow is enabled’ condition card
  • [Core] Fixed Flow calculations with tags
  • [Core] Fixed a bug where Z-Wave associations could not be saved
  • [Core] Fixed Logic web request cards POST/PUT body not being sent
  • [Core] Changed notifications limit from 250 to 100
  • [Core] Various fixes

Kan iemand bevestigen of de ble bug waardoor de beacon app niet goed werkt in firmware v2.0.0-rc.11 is opgelost? (misschien ben ik te ongeduldig :wink:)

Heb je toevallig ook een idee hoe je foto’s kan toevoegen?

Ja, daarvoor moet je naar https://accounts.athom.com/ :slight_smile:

Vandaag de upgrade gewaagd van v1.5.13 naar v2.0.0-rc11
De update ging probleemloos op virtuele apparaten na lijkt alles prima te werken.
De nieuwe interface is voor mij een hele verademing, ziet er goed uit en de optie om flows te kunnen schakelen is een welkome toevoeging.

De vrouw komt zo thuis. Ben benieuwd😜

1 Like

Bij mij vindt hij nog steeds geen beacon tijdens het installeren. Heb nu rc 11 draaien

Heb je de Alpha versie draaien? Die vindt de beacon wel

Hoi Peter, nee die heb ik niet, zou je mij de link kunnen geven, dan installeer ik hem en test het vanavond, ik mis the beacon best wel erg veel :grinning::grinning:

Je moet de developer even een pm sturen dat je wilt worden toegevoegd aan de lijst met alpha testers. Zodra je van hem antwoord hebt dat je bent toegevoegd kun je hem gewoon installeren via de appstore vam athom

Beacon app werkt onder rc11😀

2 Likes

Hoi Peter, dank je wel , ik heb een pm gestuurd, hoop dat ik toegevoegd wordt

Dat komt goed!

Thanks! Ik dacht dat die avatar voor het forum was…

Is gelukt met de alpha. Alleen de melding werkt slechts 1 keer totdat ik homey opnieuw opstart :grinning:

Hier werkte het ook bij thuiskomst vanmiddag, maar begreep van de ontwikkelaar dat het probleem nog niet is opgelost