Homey 3.0 update is done, and now?

Okee.
Homey is hier geüpdatet naar 3.0…
Ik zal wel dom zijn, maar ik zie zo op het eerste gezicht geen veranderingen. Uitleg over de grote nwe functie "energy’… ik kan er nergens iets over vinden.
Is het nou zo moeilijk om een changelog oid toe te voegen ??

Je kondigt een grote update aan; hij wordt geinstalleerd en dan mag je verder alleen uitzoeken wat de update inhoudt. Nogmaals: nergens info te vinden.

Bedankt Athom !!

1 Like

app ook nog updaten, voor zover ik kan zien niks anders dan wat energie gegevens waar ik niet echt op zat te wachten :frowning:

Inderdaad, je mobiele App ook updaten naar v3 (dit staat overigens in de change log!)

Kijk ook of er app updates zijn voor je apps die bedoeld zijn voor Homey v3 voor optimale ondersteuning, kan zijn dat de geupdate versie nog in de bèta kanaal zit.

1 Like

App is geupdate (app store), Homey ook naar 3.0, maar zie geen Energy of iets?!

Hier wel hoor, extra tabje onderaan de bladzijde, laat alle energieverbruik zien (zag juist al een sluipverbruik deelnemer, direct uitgeschakeld :grimacing:)

Druk ook eens op de batterij rechts boven, laat alle batterijlevels zien,

1 Like

Ik moest mijn telefoon herstarten om het tabje energie te krijgen.

Heb em ook, maar om nou te zeggen, joh hier zat ik nou ECHT op te wachten?? Ehm, nee.
Wellicht was een app voor iPad/iPhone een wat beter idee geweest om zo maar even wat te noemen.

1 Like

@Ed_van_der_Stelt

Alleen al in de app store staat al informatie.
Een zoektocht op google naar Homey 3.0 update laat ook al een hoop informatie zien.

https://firmware.athom.com/
1 van de eerste hits.

Wellicht beter zoeken? :wink:

Hier begonnen aan update van homey uur geleden en nu een rode ring… en nu?

Same here: nieuwste app en Homey 3.0. Geen tabje of batterij, ook niet na herstart telefoon… :face_with_monocle:
Android trouwens

Mocht dit weer een topic worden om alles af te zeiken wat we al wisten dan gaat dit op slot.
Misschien kunnen we beter praten over wat we hebben ipv over wat we missen. Daar wordt al zoveel over gepraat op het forum. Als je een topic opent over Homey 3.0 dan zullen een hoop mensen daar terecht komen mochten ze de zoekfunctie gebruiken. Om dan alleen maar berichten te zien over dat we de energy echt niet nodig hadden en we zitten te wachten op een backup functie of een zigbee re-wright weten we allemaal ondertussen wel. Mocht je problemen hebben met dit bericht dan graag via een PM reageren. Als je op mijn naam klikt kan je rechts bovenin op Message klikken. Je kan ook een andere moderator aanspreken via dezelfde manier. Reacties op dit bericht in dit topic worden zonder verdere waarschuwing verwijderd.

5 Likes

Hi,

Homey is geupdate naar 3.0.0 en ook de IOS app naar 3.0.1.417 echter geen energy knopje te vinden.
Restart van Iphone 11 Pro en de Homey mogen niet baten

Iemand anders met Iphone 11 Prowaar het wel werkt?

Snap het wel een beetje. Ik zag dat je ook de app moet updaten. Heb ik gedaan, maar ook ik kan dat tabje nergens vinden, of ik moet er behoorlijk overheen kijken? Inzicht in energieverbruik op een betere manier dan Insight geeft verwelkom ik aan alle kanten. Waar zou dat tabje bij iOS moeten staan?

Ook al uitloggen van de app geprobeerd? En weer inloggen natuurlijk.
En je cloudID in een plaatje tonen is niet handig, misschien haal je die plaatjes weer weg?

1 Like

I needed to restart my iPhone XR to get it to work. See screenshot for position of tab.

Top tip, dat werkt!

1 Like

Yep, dat werkt!

1 Like

Uitloggen/Inloggen deed wonderen…
Beetje vreemd dat dit moet als de app is ge-update, device reset etc. Zou denken dat een app-update automatisch een re-logon doet.

Maar top, het werkt. Nu nog alle apps updaten :slight_smile:

2 Likes

Dus, als je Homey op 3.0 hebt en je hebt de app geupdated op je mobiel: ff uitloggen op je mobiel en weer inloggen.

1 Like

Ik denk alleen bij ios. Android deed het hier meteen.
Moet wel zeggen dat ik al bijna 2 weken op 3.0 draai

1 Like