Homeydash.com , een Homey dashboard

Goede morgen,

Het is gelukt !!!
Heb alleen nog een vraag. Ik heb de bewerkte text in de Chrome browser gezet en dan komt de dashboard tevoorschijn. Alleen dan heb je aan de bovenkant je web pagina’s staan enz… dus geen volledig scherm gevuld met de dashboard. Hoe kan je dat veranderen ?

Gr. Robert

antwoord staat er bij !
Bladwijzer toevoegen op startblad.
Klaar :grinning: :wink:

1 Like

Is het mogelijk om de opmaak (lettergrootte, knopkleur) in het dashboard aan te passen ?

Ik gebruik hiervoor de app van fully kiosk browser. Dit is een full screen browser en bij de full version kan je het scherm van de tablet ook aan laten gaan op beweging via je tablet’s camera als die erop zit

Ja dat kan.
Je kan in chrome de volgende plugin instaleren https://chrome.google.com/webstore/detail/user-javascript-and-css/nbhcbdghjpllgmfilhnhkllmkecfmpld?hl=nl&utm_source=chrome-ntp-launcher

Daarmee kan je zelf het css style sheet aanpassen

Hier heb ik als voorbeeld de knoppen rood gemaakt

Zo heb ik ook de online flow editor naar mijn eigen wensen aangepast

1 Like

Goedemorgen!

Bij mij werkt de buienradar achtergrond niet meer, dit heeft wel ooit gewerkt maar al een tijdje niet meer.
Je ziet de achtergrond wel enkele seconden als je de cast stuurt naar de google hub, daarna zie je allen nog de overigens perfect werkende homey dash applicatie.

Ik gebruik deze link:

https://homeydash.com/?theme=web&lang=nl&token=TOKEN=&background=https%3A%2F%2Fapi.buienradar.nl%2Fimage%2F1.0%2FRadarMapNL%3Fw%3D500%26h%3D512&vadjust=-220

Iemand enig idee?
Is mijn link goed?

Bedankt!!!

Link ziet er goed uit ja. Bij mij werkt het ook al een poos niet meer. Lijkt er op dat Google iets veranderd heeft want op een iPad of pc werkt het wel.

Ok, goed om te weten.

Is dit nog op een andere manier toe te voegen?
Wat doet de optie " achtergrond" in de settings zelf?

Al denk ik niet dat als je hier wat mee kunt doen dit een oplossing is omdat bij mij ook regelmatig deze instellingen verdwijnen.

Thx@

Daar kan je een achtergrond invullen zoals buienradar maar omdat je geen toetsenbord op je Hub hebt gaat dat niet lukken.

Ok, dat dacht ik al.
Wellicht een idee om dit eruit te halen?

Bedankt!

1 Like

Dan kan je op je iPad ook geen achtergrond meer instellen dus das nie handig nie.

Klopt!

THX!

Probeer dit werkend te krijgen maar zonder succes. Forum doorzocht voor tips zoals legen van de cache, password wijzigen voor nieuw token (krijg nog steeds hetzelfde token ondanks password wijzigen athom account)

Blijf het probleem houden dat als ik enkel al de ongewijzigde link in de console aanklik https://app.homey.ink/?theme=web&token=METHIERMIJNTOKEN ik dit te zien krijg:

Enig idee hoe ik toch dat token kan vervangen? Die eindigt namelijk op … (3 puntjes dus) gevoel dat daar iets niet goed zit maar met of zonder die 3 puntjes blijf ik dit scherm zien.

Iemand tips/tricks/hints?

En je hebt al apparaten in de favorieten gezet ?

Hier is maar 1 ding aan de hand: Token klopt niet.
Met welke browser doe je dit?
Chrome browser is aanbevolen!

Was idd token. Dank voor bevestiging. Meerdere keren password gewijzigd en nu eindelijk nieuw token gekregen. En opgelost. Blijft raar maar goed opgelost!

Hoi allemaal,
Ik loop tegen een vergelijkbaar probleem aan met mijn rolgordijnen (Brel motor).
Als ik op mijn iPhone land druk krijg ik een 2e scherm waar op op & neer enz. Kan kiezen.
Op mijn iPad met homeydash veranderd er niets als ik lang druk, de knop doet überhaupt niets. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Gr. Daskie

Ik had dit ook in de Engelse versie gezet maar ik probeer het ook hier even.

Allereerst: mooi dashboard! Goed werk, ben er blij mee.

Wel een vraag: de status van sommige (virtuele) apparaten wordt soms niet geüpdatet in het online dashboard. Bijv: lampen worden als ‘aan’ getoond terwijl ze uitstaan, en het koffieapparaat wordt als ‘uit’ getoond terwijl het aanstaat. Dit is random en ligt niet aan de betreffende apparaten. In de Homey app op de telefoon staat alles immers correct weergegeven, en ook wanneer Homeydash handmatig vernieuwd wordt staat alles goed.

Heeft iemand een idee? Is dit een beperking van de online versie van Homeydash of kan ik er iets aan doen?

Thanks!

Dus alle apparaten hebben hier last van?
Waar doe je het dashboard op bekijken, wat voor apparaat?

Correct. Het kan met een status gebeuren (slaapstand ja/nee), een virtual device of gewoon een direct gekoppeld apparaat zoals een lamp of een koffiemachine. Het verschilt ook per keer wat het is en wanneer het gebeurt. Het lijkt erop dat het dashboard geen duidelijke push krijgt van Homey (of geen duidelijke pull doet) aangezien het in de Homey-app dus wel correct wordt weergegeven.

Ik heb dit op zowel iPhone als iPad en Mac. Alledrie geprobeerd. iPad wordt het meest gebruikt, de rest was om te testen.