Homey Community Forum

Innr sp120

Hallo,

Gisteren duo verpakking gekocht innr sp120.
Aan en uit gaat opzich prima, soms een fout melding en dan blijft hij aan en uit gaan tot dat ie wel aan blijft staan.

Maar de energiemeter en energie waardes blijven heel lang staan en gaan niet mee met de waarde die het moet doen. Ik heb er bv een achter de wasmachine. Wasmachine aan en beide waardes blijven gewoon staan. Ik heb ook al de report in de instellingen van de stekker terug gezet naar 30. Dus volgens mij moet hij dan sneller waardes doorgeven.
Ook als ik bij inzichten kijk zie ik geen veranderingen.

Wie heeft hier een oplossing voor?

Groeten

Ik ga er even vanuit dat je ze via Innr app aan Homey hebt gekoppelt !!! Probeer ze een ze heel dicht bij Homey staan. Kan een afstand probleem zijn, geen idee hoe je Zigbee mesh is in huis. En heb je de plugs ook toegevoegd op een zeer kleine afstand van Homey?

Ik weet veel aannames maar je geeft ook amper info.

Heb dezelfde en geen instellingen aangepast. Functioneert snel en prima. Hoe maakt hij verbinding met je zigbee netwerk? Heb je gekeken hoe de route is en of die goed werkt? Developers page jan hierbij inzicht geven

Heb er nu vier en werken allemaal prima. Ook een op zolder bij de wasmachine.
Probeer eens 1 dichterbij Homey te zetten en kijk of hij dan goed werkt.
Heb je meer zigbee devices (routers) op verschillende etages in je huis? Dat zorgt voor een beter zigbee netwerk.

Heb er eentje op een meter of 4 vanaf de homey, en een wat verder. In de developer zie ik ook niet dat een ander zigbee apparaat via de stekker loopt.

Dit zijn nu de enige twee routers die ik in huis aan het zigbee netwerk heb.

Ik heb ze gekoppeld via de innr app en niet via een hue bridge

Ik heb ze ook via de Innr app lopen omdat via de Hue bridge de energie meting functie niet werkt. Heb je energie meting niet nodig dan werken ze via de Hue bridge ook prima maar versterken dan je Hue zigbee netwerk en niet je Homey zigbee netwerk.