Klopt het dat niet iedereen notificaties krijgt

Ik heb mailbox ziggo thuis. Mijn vrouw heeft zelfde box op haar telefoon. En ik heb dezelfde box op mijn laptop. In alle 3 DEZELFDE boxen moet (en wil) ik 3 maal dezelfde mail verwijderen. Lokaal.

Hotmail werkt anders … dat werkt per cloud account. Psies … PER account. Wanneer mijn vader ons beide op ons eigen account mailt … en ik wis de mijne … dan is die van mijn vrouw niet gewist.

Het is voor de “app” … maar er staan 2 accounts ingelogged. Dus op zeker niet moeilijk om de gebruiker in ieder geval de keuze te geven of iets op acoiunt of alle accounts moet worden verwijderd.

Als ik op mijn werk zit krijg ik een notificatie wanneer een bepaalde flow in werking gaat. Geen push nodig maar wil kunnen zien of het in werking is. Mijn heeft ook intersse in homey en wil 10 km verderop ook weten of alles naar behoten werkt. Dus nu moeten we alle meldingen laten staan omdat we niet van elkaar weten wie wat heeft gelezen.

Ik snap ook niet helemaal wat het probleem is. Je geeft hier eigenlijk zelf al de oplossing.

Laten staan is prima, de lijst ruimt zichzelf toch op na een x-aantal meldingen…
Verder is vergelijken met mail een no-go want mijn Ziggo mailadres lees ik uit via IMAP en dan is weg ook weg voor anderen die ook IMAP gebruiken.
Ik kopieer niet eerst via POP3 alle email ergens naartoe om vervolgens al dan niet automatisch in de “echte online” mailbox én in mijn lokale kopie op te moeten ruimen.

Mijn vergelijking was slechts van toepassing op het verwijderen van berichten die een andsr mischien ook zou willen lezen. Een notificatie is een bedoeld om te notificeren … info te presenteren aan gebruikers.

Ik schreeuw verder geen moord en brand … en het is maar een klein ding. Ik probeer het gewoon te verbeteren. Ipv verbeteren vinden veel mensen het niet de moeite waard en krijgen we een uit de hand gelopen email discussie.

Nogmaals … de discussie is slechts of het logisch is dat ik info voor iemand anders via MIJN telefoon kan wissen. Voor mij niet logisch.

Laat verder maar ik kom er wel uit

1 Like

Kan iemand mij wellicht helpen. Ik ben eigenaar en als zodanig ingelogd. Ik zie echter bij instellingen niet de instelling notificaties…

Klopt die zit een niveau dieper. En heet tijdlijn!

Settings: (instellingen)
Timeline… (Tijdlijn…)

En hoe kan ik daar voor een specifiek apparaat dan wel app de meldingen uitzetten?

Dat kan niet voor een specifiek apparaat,
het zijn categorieën en als je door klikt kun je zien wat de opties zijn.