[APP][Pro] BLE Christmas lights, Kerst clusterverlichting met bluetooth (Action)

Nieuwe versie is in de maak die de led verlichting van Lumineo ook ondersteunen.

1 Like

Kijk, dat is mooi werk! Is te koop bij Intratuin, ligt er nu nog steeds! Zijn ook vrij goedkoop.

1 Like

It works perfectly :heart_eyes: ! Thanks a lot @Gruijter !!

Also available in Belgium (Action too)

Nieuwe versie staat te wachten op goedkeuring. De beta app is weer voor de Homey V2 gebruikers.

image

1 Like

Net gekoppeld aan de Lumineo en werkt als een trein! helemaal top !

:+1:

De nieuwe versie is beschikbaar in de appstore. Hij is nog stabieler dan de vorige versie :wink:

3 Likes

Ik heb problemen met mijn action clusterlights. Ze staan op redelijke afstand van homey. Ong. 7 meter. Het toevoegen van de lampjes gaat altijd perfect (dus de afstand zou niet echt een probleem moeten zijn lijkt mij) maar het bedienen van de lampjes via homey gaat 1 op de 20x goed.

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Behalve de afstand verkleinen uiteraard :wink:

Om te voorkomen dat oude app configuratie data roet(piet) in het eten gooit is het verstandig om de app volledig te deinstalleren, en vervolgens opnieuw te installeren en te pairen. Als je dan nog problemen hebt svp een issue maken op github met de logging erbij.

Ik ben wel zo’n beetje uitgeput met de workarounds die ik heb geimplementeerd om ble in Homey zo stabiel mogelijk te maken. Athom zou nu aan bal moeten komen om ble in de firmware stabieler te krijgen.

@Julien_Moors Dank voor je donatie!:christmas_tree::kissing_heart:

1 Like

Helaas was dit niet de oplossing :frowning:
Ik zal een logging maken :wink:

Hi, kun je deze BLE lampen ook koppelen?
https://www.furnishingidea.com/led-lighting-furniture/xdriver-the-collection-of-smart-power-supplies-for-domus-line-led-luminaires-10163.php

Misschien wel ja. Ik wil het wel proberen, maar dan zul je voor een testset moeten zorgen. Stuur me maar een PM als je dat wilt doen.

1 Like

was vandaag bij de action, voor kerstboom verlichting, en hoopte dat ze nog deze versie hadden , maar ik zag nieuwe verpakkingen, ander aantal lampjes. Zullen deze ook met Homey werken? Zag wel op het einde van het filmpje het logo van “Lights App”

Als je hem probeert, weet ik het ook :wink:

En als het niet werkt kun je altijd zo’n nieuwe clusterlamp aan me doneren. Dan zorg ik dat de app compatibel wordt gemaakt.

Ik heb deze, werkt feilloos :+1:t3:

1 Like

Ik zag ze vorige maand, gelijk 2 gekocht aangezien ze zo goed bevielen vorig jaar

Ik krijg de melding “ incompatible app version” waneer ik de app probeer te instaleren. Iemend een idee ? Laatse update van Homey een paar dagen geleden heeft ook gelopen?

deze melding krijg ik ook zag ik zojuist. Lampjes reeds aangeschaft