Na update 10.0.9 op mijn Homey Pro 2019 kan ik geen Google Home meer connecteren

Na 10.0.9 begonnen mijn spraak commando’s plots niet meer te werken. Heb toen gedacht ik zal de Homey in Google Assistant er even uitzwieren en opnieuw aanmaken. Nu krijg ik continu de melding dat hij bij het linken de Homey niet kan vinden terwijl alles online is op hetzelfde netwerk. Heb alles al geprobeerd van Huis te verwijderen In Google account de Homey conenctie verwijderd. Laten we zeggen buiten reset Homey heb ik alles getest wat te vinden is op het forum.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die aan de update ligt. Mijn oude Homey is 2016? Die ik aan mijn schoonbroer heb gegeven zit op dezelfde versie en werkt nog steeds. Ben radeloos…

Heb een 100 endpoints en werkelijk alles werd met voice control gestuurd.

Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

Zoals altijd: bij problemen na een update, PtP.

Btw vergeten te vemelden maar als ik link in Google Assistant dan zi ik wel steeds de connectie in mijn Google Account naar Homey toe.

https://myaccount.google.com/connections?filters=2&hl=en

Dus volgens mij ligt het het duidelijk bij Homey.

Idd heb ik gedaan maar geen 10 minuten dus Robert ik ga deze straks testen en feedback geven.

Mijn vrouw was nog thuis en ze heeft de Homey 10 minuten van het net gehaald en nog steeds hetzelfde.

En hij is connecteerd in Google: