Node.js unexpected token in JSON

Ik heb al gezocht op het forum om mijn probleem op te lossen maar ik kom er toch nog niet helemaal uit.

Ik heb een aantal Oomi in-wall switches liggen alleen hebben deze een andere device-id dan de varianten die zijn toegevoegd aan de Oomi app. Nu had ik op het forum al gevonden dat je dat via Github de app kunt downloaden en dan het bestand app.json kunt aanpassen. Ik heb in dit bestand via kladblok het device-id aangepast. Alleen zodra ik de app dan via Node.js wil installeren op me Homey dan krijg ik de foutmelding ‘SyntaxError: Unexpected token  in JSON at position 0’. Als ik de app via deze methode wil installeren zonder aanpassing dan gaat dit zonder problemen. Maar zodra ik het bestand app.json heb opgeslagen, ook als ik geen aanpassingen in het bestand doe en alleen opsla, dan krijg ik deze foutmelding.

Moet dit bestand op een specifieke manier opgeslagen worden of doe ik iets anders fout?

Het bestand mag geen BOM (Byte Order Mark) bevatten, dus zorg ervoor dat je editor die niet toevoegt.

Dank je wel, Notepad++ blijkt inderdaad de oplossing te zijn!