Probleem met Ring & Homey

Hetzelfde voor mij.
Ik moest de oude verwijderen en de apparaten opnieuw toevoegen.

Nice!!!

@denniedegroot mooi werk!

@denniedegroot Ik had het ook nog niet gezegd, maar superbedankt! :slight_smile: :+1:

1 Like

@denniedegroot super! Bedankt! Klopt het dat je snapshots deels hebt verwijderd? Correctie moest homey rebooten. Nu werkt alles!!!

Ik kan nog steeds snapshots maken met de nieuwe versie.
Ik geef ze weer als meldingen op mijn telefoon en op mijn tv.

@Adrian_Rockall Mag ik vragen welke flow je gebruikt om het op je tv te tonen? :slight_smile:

Ik gebruik de Pipup-app in Homey en op mijn Android TV.
Het beeld van de deurbel verschijnt een klein venster op het scherm bovenop het tv-beeld.

1 Like

Ik kan de chime gelukkig weer gebruiken als alarm via deursensor op achterdeur.
Alleen zijn mijn snapshots lege foto’s.

Ik heb ook wat problemen met de snapshot functie. Bij een eerdere zoektocht zag ik dat dat wellicht komt omdat ik de eerste versie van de Ring gebruik. Zijn er meer mensen die dat hebben?

Ik gebruik deze flows, maar de snapshot die verstuurd wordt is er altijd een van een week of 3 terug, toen ik een beetje aan het testen was.


Als ik de flow test, krijg ik telkens een mooie melding met het Homey logo erin.

@denniedegroot ik zie dat vanaf vandaag in de ring app zelf een snapshot functie zit. Deze getest en deze werkt perfect op mijn ring 2. Als iemand langs loopt of op de Bell drukt krijg ik netjes een pop-up op mijn telefoon. Misschien dat dit een aanknopingspunt kan zijn om het ook goed werkend te krijgen voor de andere versies dan de pro? Zou heel mooi zijn het werkend te hebben binnen Homey!

2 Likes

Op min iPad kan ik dan op het bericht drukken en dan krijg ik een “grotere” foto. Op mijn iPhone 6 lukt dit niet, dus een snapshot op de Google hub zou zeer welkom zijn.

Al eens de test gedaan met een flow als Homey nu wel een nieuwe snapshot ophaalt?

Jaa helaas kreeg ik nog steeds niks.

Zijn er meer mensen met problemen met de koppeling van Ring & Homey?
In de log is de laatste melding van de deurbel 17dagen geleden, en kom er nu pas achter dat er niks meer af gaat :laughing:

Opnieuw gekoppeld lijkt het ook niet op te lossen.

Ring V2, koppelen lukt wel, krijg alleen “lege” snapshots. En soms helemaal niets allen de melding die ik gemaakt heb.

Ik heb de ring ondertussen weer draaiende.
De hele koppeling tussen de ring app en het account gewist.

Wel merk ik dat de soundboard flow die ik eraan gekoppeld heb, enorm vertraagd is.
Ook de push is vertraag, dus ben benieuwd hoe ik dat even kan troubleshooten(vertraging is erger om te troubleshooten dan niet werken :stuck_out_tongue:)

Snapshot heeft bij mij nog niet echt goed gewerkt, maar dat is meer een extra voor mij :slight_smile:

Weet iemand of @denniedegroot deze app nog beheerd/update ?

ik heb hetzelfde, al langer blijkt het niet meer te werken. Ik heb alles geprobeerd opnieuw te kopellen maar helaas. Ik kan de ring zelfs niet meer opnieuw toevoegen. Hij zegt dat mijn user credentials niet goed zijn maar daar kan ik bij ring gewoon mee inloggen. erg vreemd

Ik kreeg sinds deze week geen melding meer op mijn Homey dat de ring was gedrukt. In de flow gekeken en een nieuwe kaartje proberen toe te voegen. Ik kan helaas alleen nog maar “snapshot is opgehaald toevoegen” eerder kon je ook alarm detected en motion detected toevoegen iemand dit ook en misschien een oplossing

had hetzelfde probleem - bv. een flow o.b.v. beweging gedetecteerd werkte niet. Koppeling met Ring verbroken en opnieuw toegevoegd als device. Werkte deels (op de bel drukken werkte weer, beweging detecteren niet).
Inmiddels werkt het weer, had een update op de Ring app ontvangen. Vermoed iets in de api van Ring omgevallen.