Qubino flush 1D relay ( ZMNHND)

Hallo, ik heb een raar probleem ik heb 2 qubino zmnhnd 1s relays in mijn huis zitten en ik zit met een volgende probleem ik heb ze toe gevoegd aan homey maar kan in de app op mijn telefoon de schakelaars niet bedienen ook niet door middel van een flow. als ik de fysieke puls schakelaar om haal die daar aan hangt zie ik wel in de app dat het relay aan of uit is. als ik nou inlog via de developer en druk op send basic on of off dan gaat het relays wel om. ik heb al van alles geprobeeld meerdere keren gehealt meerdere keren het apparaat verwijderd en op nieuw toe gevoegd, maar ik krijg het niet voor elkaar

wie weet raad

gr martijn

Heb je de Toevoeging wel dicht bij de Homey uitgevoerd (<10cm)?
Je kunt ook nog de Qubino app op de homey resetten.

Bij de opties al meerdere malen geprobeerd maar niets lijkt te helpen. homey ook al meerdere malen op nieuw gestart maar ook dat helpt niet. ook hangt er een temperatuur sensor aan als ik hem toe voeg krijg ik netjes de temperatuur door maar als ik dan na een uur weer kijk staat er laatst gezien een uur geleden

Had er nog 1 liggen, even aangekoppeld maar werkt hier perfect zowel via de App als via Flow, alleen geen terug melding van de status, als ik hem met de schakelaar (op i1) schakel.