Sonos en mijn Nest

Homey herkent mijn sonos niet en mijn nestthermostaat en wel een gehele update gedaan.

ik ben idd nieuw maar heb van de homey nog geen kaas van gegeten zie ook nergens een duidelijk handleiding in het ned.
Maar ik wacht nu even eind deze week krijg ik een andere provider dus alles weer even opnieuw instellen.

Hoi @Peter_Ypeij, gebruik Homey nu iets meer dan een maand dus ik weet heel goed waar je over praat.

Deze community draagt enorm veel bij om Homey beter te begrijpen en er mee te leren werken. Persoonlijk vind ik dat Athom hierin tekort schiet. En dat mag gezegd worden (ook al lezen ze niet mee). Nu gauw weer on-topic, want de mods lezen wel mee :wink:

Gebruik inderdaad de zoekfunctie. Er zijn recentelijk al wat Sonos gerelateerde threads voorbij gekomen.

Je zal info moeten opzoeken over welke apps je wilt installeren op jouw Homey, welke (en op welke manier) flows je wil gaan samenstellen, hoe je tags een onderdeel laat uitmaken van je flows, welke smart devices je aan zou kunnen schaffen om jouw Homey nóg efficienter te kunnen gebruiken.

Succes