"Spook-flows" na verwijderen mappen

Hoi allemaal.
Ik heb net een map met 2 submappen waar een aantal flows in stonden verwijderd.
De submappen zijn mooi mee verwijderd en op het eerste oog lijkt het alsof de flows ook verwijderd zijn.
De flows zijn echter niet verwijderd… Je kan ze enkel niet meer zien in het overzicht.
Deze spook-flows blijven ook gewoon actief. Je kan ze dus niet meer aanpassen, uitschakelen, …
Als je in de “DAN” sectie van een flow het “start een flow” kaartje gebruikt, kan je wel de spook-flows kiezen.

Wel vervelend. Zeker als je radiator thermostaatknoppen op die flows reageren…

Is er een manier om de betreffende spook-flows alsnog zichtbaar te krijgen of uit te schakelen/verwijderen?

Via de desbetreffende apps zou je bij apps-> flows moeten kunnen zien?

Perfect. Van hier uit kan ik de betreffende flows wel bewerken en evt verplaatsen.

Bedankt!

Overigens is, ondanks dat je het probleem hebt kunnen oplossen, het nog steeds wel een goed idee dit te melden bij Athom via https://support.athom.com/hc/nl/requests/new

Want dit is natuurlijk niet zoals het hoort.

2 Likes

Ik had al een melding bij Athom aangemaakt voordat ik mijn vraagje hier stelde :wink:

Ik heb ondertussen ook al een bericht van support terug gehad:

Bedankt voor het doorgeven van dit issue, en excuses voor het ongemak!

Het issue is al eerder gerapporteerd door andere gebruikers en ons ontwikkelteam is al hard aan het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Wij hopen dit probleem met de volgende update van de Homey software te kunnen oplossen

2 Likes