Verisure Norge

Noen erfaringer der ute med oppkobling av Verisure system?
Yale Doorman appen fungerer veldig greit i forhold til dørene, men kunne tenkt meg flere muligheter med tanke på alarm og komponentene jeg har, spesielt med tanke på flows.
Vi har 2 systemer:
System 1 er for leieboerne, dette er ikke koblet opp mot samme sentral som hos oss, men denne finner Verisure appen fra Adam N. Dette systemet er ikke nødvendig for meg å ha mot Homey (jeg forstår der slik at man kan bare ha 1 system på den aktuelle appen)
System 2 er vårt system, der har vi en annen sentral, men fortsatt fra Verisure, denne sentralen (og alle komponentene) finner jeg ikke i Adam N Verisure appen, men i wieger sin, problemet med denne er at den ødelegger mine flows, da den ikke fanger opp det den skal fange opp :frowning: Den er rett og slett ikke vedlikehold, dessverre.
Så, er det noen der ute som har noen tips og triks? Eller må jeg lære meg å lage en app selv? :stuck_out_tongue:

JEg slettet innlegget da jeg i grunn leste posten din for dårlig…for du har fått lagt til komponenter ikke sant?

Hei. Har du funnet ut av det du har spurt om?

I tillegg lurte jeg på om du har klart å få Adam N Verisure appen til å fungere med Homey. Sist jeg forsøkte å bruke den appen ble det problemer med at jeg ble bannlyst fra Verisure serveren da det visstnok var for mye forespørsler mellom Verisure serveren og appen i Homey.

Takk for svar.

For å hindre at du blir bannet så bør du ikke ha poll på under 60 sek hvis jeg husker rett

2 Likes

Jeg har prøvd men får ikke lagt til komponenter.
brukernavnet man må legge til i appen er det det samme som du bruker til innlogging i verisure systemet?

Delvis, bruker en blanding av apper for å få det til å fungere (sånn noen lunde)
Håper det blir bedre etter den oppdateringen som har vært nå på appen fra A.N, selv om jeg pr. Nå ikke kommer meg inn på Verisure appen (i Homey) i det hele tatt etter oppdateringen.
:confused:

Skal være samme brukernavn ja. Jeg har ordner egen bruker som jeg bruker på Verisure med Homey (som ikke har like mange rettigheter som min vanlige bruker)

Delvis ja, men ikke etter siste oppdatering av appen til A.N (der i teoriene funksjonene jeg har ventet på ligger)

Fungerer noen av verisure appene hos dere nå? Sluttet å fungere for meg for en måneds tid siden.

Please try test version, should work perfectly!
https://homey.app/sv-se/app/se.adamnoren.verisure/Verisure/test/