Verplaatsen en op slot gooien van berichten

Ik weet niet of iemand nog denkt dat mijn reactie negatief was maar zo was het niet bedoelt.
Wat ik wilde zeggen dat topic met heel weinig voorbeelden van flows en veel berichten die niets mee te maken hebben, daar hebben mensen weinig aan.

Een categorie voor flows is andere verhaal daarin is het mogelijk om topics aan te maken met voorbeelden hoe je bericht stuurt als wasmachine klaar ik en daarover discussiëren of juis vraag stellen waarop mensen eigen voorbeelden kunnen plaatsen.
Maar nu is het een zootje in één topic.
En ik vind dat als je zegt wij wachten tot dat v2 uit is en dan maken we er eentje beetje kort door de bocht.
Het gaat nog even duren voor dat deze bij eindgebruikers uitgerold is en daarnaast zullen sommige koppige mensen oude firmware gebruiken en daar hebben ze recht op natuurlijk.
Ik wil athom hiermee niet pushen om v2 te sneller te ontwikkelen, ik heb zelf software ontwikkeling bedrijf en weet hoe moeilijk is het. Ik ben juist van mening dat ze core moeten aanpakken omdat nu toch veel dingen mis gaan als voorbeeld was gisteren in ineens mijn zigbee netwerk naar de k**** en mijn vriendin was daar minder blij mee omdat ze geen licht kom aanzetten in slaapkamer :):stuck_out_tongue:
En helaas gebeurt het vaak en ook wat zwave problemen, ik blijf hopen dat het goed komt en blijf Homey gebruiken ook zit ik hele dag op het forum te kijken voor tips en ervaringen van andere mensen.
En ik heb ook recht op mening als klant van Athom neem ik aan?

Zeker!!

Ook negatief?