Werkt de ANNA thermostaat nu wel of niet met Homey?

Ik overweeg een andere thermostaat te kopen, nu viel mijn oog op de ANNA thermostaat.
Deze werd door een artikel door athom aanbevolen en ook op diverse webwinkels staat er dat deze met Homey werkt.

Als ik in de app store zoek kom ik bij de app uit, echter daar staat bij de reviews dat deze NIET meer werkt sinds de laatste firmware update.

Nu twijfel ik dus, werkt deze nu wel of niet met Homey?

Indien wel, welke optie/flow kaarten zijn er die je kunt gebruiken?

Ik gebruik Anna, heb nog Homey 4.2.0 en het werkt prima

Je kunt huidige temperatuur uitlezen en temperatuur (waar naar toe verwarmd moet worden) instellen

en jou anna heeft ook de laatste beschikbare firmware?

Ook hier een 2e hands Anna op Marktplaats gescoord voor 65 en alleen al het feit dat hij remote te bedienen is maakt het de moeite waard. Opties in Homey zijn beperkt (T lezen/zetten en β€œmode” instellen) maar het werkt. Smile Gateway FW is oud: 2018-02-08.

Yep

Ik zie dat er ook een anna nle branded is.

Iemand een idee wat het verschil is en of deze ook volledig werkt met Homey?

Volgens mij is die unbranded van NLE (de energiemaatschapij). Of hij werkt weet ik niet.

Vorige maand deze thermostaat gekocht en werkt prima met Homey. Nog geen problemen gehad.
Je kan de ingestelde en gemeten temperatuur gebruiken in flows. Ik had zelf niet meer verwacht. Uiteindelijk zou ik kunnen uitbreiden met knoppen voor de verwarming (wat ik belangrijk vond). Verder gebruik ik de waardes van andere sensoren en had dus niet andere dingen verwacht van wat zij kon.