Homey Community Forum

Yeelight bedsidelamp 2

Hallo. Ik heb 2 bedsidelamp 2 en die werken goed mwt homey. Nu is in de yeelight app mooie scènes te maken maar hoe roep ik die op of stuur ik ze aan vanuit homey? Alvast bedankt.

Misschien handig om even het juiste Topic te lezen, of de vraag al is gesteld en misschien ook al beantwoord.

Nou nou wat een vriendelijkheid zeg. Ik heb er op gezocht en niet gevonden. Maar sorry als het wel zo zou zijn. Je bent bijna bang om iets te plaatsen zeg, is dat zo erg als het eens dubbel gevraagd wordt?

Het word niet zo bedoelt als dat jij denkt. Maar als je al gezocht hebt en niks gevonden hebt is het handiger om er even bij te zetten. Dan weten de mensen die er echt wel verstand van hebben dat je er zelf ook moeite voor hebt gedaan.
Dan kunnen ze je misschien ook verder helpen.

hey jimboo,

Kan er weinig onvriendelijks aan bedenken, ik probeerde je alleen naar het juiste topic te sturen waar meer informatie over de app te vinden is. Als je dat als onvriendelijk verstaat…

Sorry voor mijn reactie roy. Natuurlijk had ik het er even bij moeten vermelden dat ik al gezocht heb.

Zijn erge dingen op deze wereld :+1: Wat ik wel als laatste reactie in het topic waar ik naar linkte zie, is dat iemand de zelfde vraag heeft. Dus misschien niet eens zo slecht idee om daar ook je vraag te zetten.

Je kunt niet verwachten dat de ontwikkelaar het gehele forum elke dag afzoekt of er vragen zijn over zijn/haar app.

Oke bedankt voor de tip. ik ga kijken.