Een goede start, maar hoe te beginnen met Homey

daar heb ik er reeds twee van in bezit, ga Homey op zolder plaatsen, en plaats dan op de 1e verdieping en op de begane grond een Fibaro plug.

Ben nu aan het kijken of het verstandig is een losse Fibaro module te kopen om een schakelaar slim te maken of dat ik voor het all in one pakket ga van Fibaro en dus een compleet nieuwe schakelset.

heeft iemand een tip welke ledstrips ik het beste kan gebruiken vanuit het oopgunt prijs. Ik heb nu Hue maar die vind ik eigenlijk te duur als het om de ledstrips aankomt.

Ik gebruik deels deze

Sterk genoeg om als hoofd verlichting te kunnen dienen. Goed te combineren met een fibaro rgbw dimmer.

Ik gebruik deze als badkamer verlichting en heb hem ook onder de keukenkasten. In de bar heb ik hem toch vervangen door de duurdere hue. Dit omdat een aanzienlijk deel van het huis hue is en het dan toch makkelijker is om continu dezelfde kleurtinten/warmte’s te houden.

1 Like

Leuk, maar financieel niet gunstig voor mij, daar ik een dimmer plus strip moet aanschaffen. Een losse Hue strip is dan voordeliger.

Toch bedankt