Homey 2.0.0 Experimental discussie [NL]

Hallo, kan iemand mij misschien helpen? Gisterochtend update uitgevoerd en daarna geen connectie meer. Ring is rood, via de app is homey niet bereikbaar. Recovery modus werkt niet, heb alle opties die voorbij zijn gekomen geprobeerd. Wat kan ik doen om homey weer aan de praat te krijgen?

Inderdaad, zojuist een berichtje dat Ipads nog niet worden ondersteund…

Zijn er meer die problemen hebben met:

  • ‘zonsondergang’ in flow triggered flow niet?
  • homey is niet meer via http ‘GET/PUT’ kaartje (ip-adres) te benaderen om bijvoorbeeld variabele uit te lezen/schrijven?
1 Like

Yup heb hetzelfde, maar zonsopkomst ook niet.

Herkenbaar. Ook bij mij is er niets meer met homey te doen. Recovery niet te starten, rode ring na opstarten met gele draaiende ring. Ik heb support@athom.com benaderd en raad jou hetzelfde aan.

Maar wellicht is er hier nog iemand met een briljant idee.

Dankjewel voor je reactie. Gelukkig een troost dat ik niet de enige ben :sweat_smile: Mail naar support heb ik gister al verstuurd. Ik hoop dat ze snel zullen reageren. Mocht iemand een oplossing hebben dan houden wij ons aanbevolen.

je moet eerst de nieuw app downloaden, dan installeert hij Homey 2.0.0 en dan kun je via de app dit aanzetten.
Let op, vanaf dat moment kun je de desktop niet meer gebruiken

Ik heb hetzelfde met:

  • zonsondergang (nu maar even een vaste tijd ingezet)
  • device groups werken ook niet

De app draait gewoon op een iPad, zonder problemen

1 Like

Gewoon wachten tot iemand een post met een overzicht maakt waar iedereen zijn/haar ervaringen met apps op V2 in kwijt kan :wink:

1 Like

Helaas , bij mij ook zo

Ik heb een issue gemeld bij Athom en het reply was dat deze niet wordt ondersteund! mee eens dat het meeste wel werkt.

gebruiken jullie wel de juiste nieuwe app?

Goedemorgen Kijk daar hebben we wat aan. Nou even mijn eigen lijstje afwerken voordat ik de sprong in het diepe ga wagen. Thanks

Klopt het dat de app hen nier meer doet? V2

Heb vandaag de update uitgevoerd. Tot nu toe geen problemen met het systeem :wink:

Ik heb bericht van support gehad, ik moet mijn Homey opsturen :slightly_frowning_face:

Oef… Ben bang dat die van mij eenzelfde reis moet gaan maken. Ik ga het pakketje vast klaar maken. Hopelijk voor de kerst weer terug. :wink:

Ook mijn homey mag op reis naar Enschede. En is inmiddels al onderweg. Ik hoop inderdaad voor kerst weer up and running te zijn. Is al erg genoeg dat ik momenteel de kerstboom met een afstandsbediening aan en uit moet zetten in plaats van met een flow :grinning:

Heb ik geprobeerd, maar het werkte niet. Ik heb het opgegeven. Ik denk een bug in de app?