Loqed slot

Ter info: er wordt door @loqed hard gewerkt aan de api en backoffice.
Ook de homey app is herschreven om de nieuwe functionaliteiten toe te voegen en vele verbeteringen en stabiliteit toe te voegen.
Op dit moment worden diverse zaken getest in apparte testomgevingen en ze (we) hopen z.s.m. de nieuwe v3 app uit te kunnen rollen.

Deze zal in eerste instantie via de cloud-api werken, maar de gedachte ligt al op tafel om ook de direct locale api te gebruiken als optie c.q. backup.

Maar eerst moet v3 van de app gereleased worden voordat we willen kijken naar de local-api mogelijkheden als backup.

3 Likes

Het zou mooi zijn als je zelf kan bepalen hoe je je slot aan wil sturen.

2 Likes

Lokaal zou natuurlijk beter zijn, heb nu al een paar keer gehad dat hun servers er uit liggen en dat er niks op slot gaat hier. Niet handig natuurlijk als je twee weken op montage bent😂

2 Likes

Op dit moment ben ik bezig met het zoeken naar nieuwe sloten en ik ben zeer enthousiast over Loqed. Echter, zolang er geen lokale ondersteuning beschikbaar is, zie ik het niet als een geschikte keuze voor mij.

Wat is de achterliggende reden waarom jullie een lokale verbinding als secundaire optie beschouwen in plaats van de primaire?