Homey Community Forum

UniFi Protect ( UniFi Cloud Key V2 Plus )

Hallo!

Ondertussen ben ik nu eindelijk ook eigenaar van een UniFi Cloud Key V2 Plus met UniFi Protect.

Ik heb een kopie gemaakt van het project van @j0bro (com.ubnt.unifivideo) en deze aangepast zodat hij kan communiceren met de nieuwe software van UniFi.

De app is nog in een begin stadium en nog niet alles heb ik aangepast en/of toegevoegd. Maar wil graag de app alvast naar buiten brengen voor de mensen die graag mee willen testen.

Als iemand daar interesse in heeft kunnen ze mij een berichtje sturen. Ik wil hem nog niet helemaal openbaar maken omdat het echt een eerste ruwe versie is.

5 Likes

image

Hier een voorbeeld wat er mogelijk is samen met PiPup.

2 Likes

Hoi,
Ik heb interesse en wil graag mee testen!

Ik wil wel helpen! Heb al een tijdje unifi protect draaien. Was van plan om zelf de app te bouwen! Maar dit scheelt weer werk :wink:

Ze zijn hem nu aan het keuren bij Athom, zodra hij door de keuring komt zal ik de link bekend maken!

Hij is er! zodra er problemen zijn hoor ik dat graag!

Gaat de deurbel ook meegenomen worden?

Zou graag een videostream casten op de nest met displays als iemand aanbelt

1 Like

Ondersteuning voor de deurbel trigger zou ook tof zijn :wink:

Zodra de deurbel in Nederland te bestellen is zal ik kijken of ik er één kan bestellen en daarna integreren in de app. Tot die tijd even geduld tenzij iemand wat anders voor mij kan regelen dat ik hem eerder heb.

3 Likes