Wat hebben ze nou weer verzonnen bij Athom

Als Athom dit zou gaan gebruiken zou dit een welkome aanvulling zijn. Ook voor nieuwe klanten zou een compleet overzicht nuttig zijn.

Dan is het toch jammer wanneer ze zeggen dat Homey niet op zijn eigen forum kijkt.

Je kunt natuurlijk een flow proberen te maken die Homey de nieuwe topics op de community laat voorlezen. Het bedrijf Athom leest inderdaad niet actief mee…

Er wordt schijnbaar toch wel meegekeken door Athom.
Al heb ik hier geen updatemelding van gezien (of ik heb hem gemist), Athom bedankt.

Dit forum is echt niet de enige uitlaat plek waar mensen tegen Athom klagen :wink:

Ik zie een klacht als gratis advies :+1:

1 Like

Sure, maar het lezen en reageren op alle communicatie plekken (Facebook (verschillende groepen en direct), forum, slack (verschillende kanalen), support mail, etc), is niet gratis, alleen dat zou al meer dan een dag taak zijn, heb liever ze gewoon aan het coderen zijn :yum:

Ben ik met je eens, maar deze community is toch gelieerd aan Athom. Staat notabene onderaan hun site vermeld. Dus als je de eigenaren, gebruikers van hun product serieus wilt nemen, dan toch zeker hier!

Want wat op Facebook staat is waar (citaat: Pinokkio).

Browsen door nieuwe apps is nog steeds niet mogelijk.

En Athom kijk wel degelijk hier. Ik zou als werknemer zeker even kijken.

Nu nog “Next” en “Previous” de wereld uit helpen zodat alles keurig netjes op 1 pagina terecht komt.
Ben trouwens benieuwd welke sorteer volgorde ze aanhouden.